Anna taiteen koskettaa sydäntäsi, tutustu uuteen verkkokauppaamme! Tilaa uutiskirje, saat -10% alekoodin. ILMAINEN toimitus Yli 95 e tilauksille!

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.1.2024 alkaen. 


Merja Sirviö Art -verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Merja Sirviö Art
Kauppilantie 48
86710 Kärsämäki

040 5175907
merja@merjasirvio.fi
2108113-7


Yrityksemme toimii verkkokaupan kautta. Emme omista kivijalkamyymälää. Noudettavat tilaukset toimitetaan Svala Outlet-tehtaanmyymälään.

Asiakaspalvelun saat parhaiten kiinni sähköpostitse.


Yleistä verkkokaupasta

Merja Sirviö Art -verkkokauppa myy (y-tunnus 2108113-7) taiteilija Merja Sirviön maalaamia alkuperäisteoksia ja niistä valmistettuja taidetuotteita täysi-ikäisille henkilöille ja yrityksille Suomeen. Laadukkaat taidetuotteemme ovat pääosin valmistettu/painettu Suomessa. Yritys on perustettu vuonna 2019.

Tilaamalla tuotteita hyväksyt tilaus- ja toimitusehdot.


Hinnat ja tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupastamme siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö valitsemassasi verkkomaksupalvelussa. Tilauksen maksamisen jälkeen saat jättämääsi sähköpostiin tilausvahvistuksen, josta näet tilauksen sisällön hintoineen. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi Merja Sirviö Art -verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana verkkokaupassamme toimii luotettava, kotimainen Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä
suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun Merja Sirviö Art:lle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

PANKKIMAKSUT

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet joko pankkien tarjoamiin eBanking-rajapintoihin tai open banking-rajapintoihin pohjautuen. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

LUOTTOKORTTIMAKSUT

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard- ja Debit Mastercard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa - ja Mastercard SecureCode -todentamispalvelut.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.


MOBIILIMAKSUTAVAT

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.


LASKU- JA OSAMAKSUPALVELUT

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP ja Walley. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Käyttämällä Paytrail-maksupalvelua, hyväksyt Paytrail Oyj (2122839-7) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Merja Sirviö Art-verkkokaupan yleiset ehdot.

MAKSUPALVELUNTARJOAJA

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

LISÄTIETOJA JA EHDOT MAKSUPALVELUNTARJOAJAN SIVUILLA: paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

MAKSUPALVELUNTARJOAJAN VERKKOSIVUT: www.paytrail.com

Voit maksaa verkkokauppatilauksia myös lahjakortilla. Lue tällöin kohta "maksaminen lahjakortilla".


Maksaminen lahjakortilla

Voit maksaa verkkokaupassamme myös saamallasi Merja Sirviö Art -lahjakortilla. Lahjakortti on voimassa 12 kk ostopäivästä lähtien. Vanhentuneita kortteja emme voi ottaa vastaan. Lahjakorttia voit käyttää osissa. Asiakas voi käyttää lahjakorttia maksamiseen syöttämällä sen koodin kassalla Kampanjakoodi-kenttään. Kenttään voi syöttää yksi kerrallaan useita lahjakorttikoodeja sekä yhtä alennuskuponkia tai kampanjakoodia. Kassa laskee ostoskorin summaa koodin jättämisen jälkeen. Kortin summaa ei voi vaihtaa rahaksi.

Jos lahjakortin arvo riittää koko tilauksen maksamiseen, asiakkaan ei tarvitse valita maksutapaa. Jos asiakkaalle jää maksettavaa, kun lahjakortti on käytetty, hän voi maksaa jäljelle jäävän summan haluamallaan verkkokaupan maksutavalla. Jos lahjakortille jää arvoa maksun jälkeen, koodia voi käyttää kassalla uudestaan seuraavalla ostoskerralla. 


Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat välittömästi sähköpostiisi tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaauksesi tiedot. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Tilausvahvistusta varten sinun tulee ilmoittaa tilausta jättäessäsi sähköpostiosoite verkkokaupan kassalla. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluumme. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla.

Merja Sirviö Art
Kauppilantie 48
86710 Kärsämäki

040 5175907
merja@merjasirvio.fi
2108113-7


Toimitustapa & toimituskulut

Toimitamme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille, vain Manner-Suomeen. Tuotteet toimitetaan tilaajalle joko postin tai matkahuollon välityksellä. Asiakas saa lähetyksen jälkeen paketin seurantakoodin, jonka avulla toimituksen kulkua voi seurata netin välityksellä postin tai matkahuollon pakettiseurannasta. Jos valitset toimitustavaksi noudon, lähetämme sinulle sähköpostia kun tilaus on haettavissa noutopisteeltä ilmaiseksi (Svala Outlet-tehtaanmyymälä, Paanutie 4, 86710 Kärsämäki) liikkeen aukioloaikoina. Svala Outlet-yhteystiedot

Toimituskulut verkkokaupassamme ovat 4,90-5,90 e. Hinta riippuu tilauksesi koosta. Tarjoamme ilmaiset toimituskulut, kun tilaamiesi tuotteiden yhteishinta on yli 95 e.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.


Toimitusaika

Toimitamme verkkokauppatilauksia arkipäivisin, usein myös lauantaisin. Tuotteet lähetetään 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Koska tuotteita valmistaa, pakkaa ja toimittaa yrityksessämme yksi henkilö, pidätämme oikeuden (esim.tapaturma, rasitusvamma, sairastuminen tai muu vakava tilanne) inhimilliseen viivästyneeseen toimitusaikaan. Mikäli tilauksen toimituksessa ilmenee ongelmia, asiakkaalle ilmoitetaan siitä ensi tilassa. Otamme aina yhteyttä ensisijaisesti kirjallisesti sähköpostin välityksellä.

Emme vastaa postin tai matkahuollon toimituksessa sattuvista mahdollisista viivästyksistä. Autamme tarvittaessa asiakasta selvittämään paketin viivästymis/katoamistilannetta yhteistyössä toimitusyrityksen kanssa.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.


Tilauksen vastaanottaminen, tarkistaminen ja ongelmatilanteet

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee  viipymättä asiasta vahinkoilmoitus toimituksesta vastanneelle yhtiölle. Merja Sirviö Art ei vastaa toimituksessa mahdollisesti sattuneesta vahingossa tai hävinneistä lähetyksistä. Autamme silti tarvittaessa vahinkoilmoituksen tekemisessä. Muista ottaa kuvat vahingoittuneesta pakkauslaatikosta ja tuotteista vahinkoilmoitusta varten.

Tarkistathan aina, että tilaamasi lähetyksen sisältö vastaa tilaamiasi tuotteita. Jos lähetys on virheellinen, olethan yhteydessä meihin viipymättä, mielellään 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, niin katsomme tilannetta yhdessä. Sovimmei asiakkaan kanssa puutteellisten tai virheellisten tuotteiden korvaamisesta tapauskohtaisesti.

Tarkistathan aina, että tilaamasi lähetyksen sisältö vastaa tilaamiasi tuotteita. Jos lähetys on virheellinen, olethan yhteydessä meihin viipymättä, mielellään 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, niin katsomme tilannetta yhdessä. Sovimmei asiakkaan kanssa puutteellisten tai virheellisten tuotteiden korvaamisesta tapauskohtaisesti.


Tilauksen peruminen ja palautusehdot

Tilauksen peruuttaminen

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa tilattujen tuotteiden vastaanottamisesta. Lunastamatta jätetystä ja meille palautuneesta paketista joudumme veloittamaan tilauksen postitus-ja palautuskulut. Noutamatta jäänyt ja meille palautunut paketti voidaan toimittaa uudelleen asiasta sovittaessa. Tällöin asiakkaan on maksettava uudet postimaksut, jonka suuruus riippuu tilauksen koosta. Tilaus lähetetään tällöin uudelleen vasta, kun olemme saaneet maksusuorituksen.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi lähettämällä meille sähköpostia. Tarkistamme palautusoikeutesi. Saat palautusta varten toimintaohjeet sähköpostiisi. Älä toimita pakettia ennen kuin olet saanut palautusohjeemme! Mikäli asiakas ei odota ja noudata lähetettäviä palautusohjeita, emme välttämättä pysty jäljittämään missä tuote on ja näin ollen emme pysty palautusta tekemään loppuun. Palauttaessasi toimitusta, säilytä lähetyksestä saatua kuittia niin kauan, että olet saanut meiltä kuittauksen toimituksen saapumisesta. Peruutusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia, käyttämättömiä tuotteita.

Mikäli havaitset tilauksessa puutteita tai tuote on rikkoontunut kuljetuksessa, luethan sivuiltamme tarkemmat toimitusehdot ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos!

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Kun olemme vastaanottaneet palautuksenne, lähetämme tilaamiesi tuotteiden yhteissumman tilillenne viivytyksettä. Toimituskuluja emme palauta. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona). HUOM! Palautuksesta aiheutuvat kustannukset maksaa tilaaja. Palautuskustannuksia emme palauta takaisin asiakkaalle.

Asiakas sitoutuu lähettämään takaisin toimitettavat tuotteet yhtä hyvin pakattuina kuin ne olivat vastaanotettaessa. Tämä on erittäin tärkeää erityisesti alkuperäisten taideteosten osalla. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty tai se on pakattu takaisin lähettäessä huolimattomasti, on yrityksellä oikeus periä arvonalennusta aina tuotteen täyteen hintaan saakka toimituskuluineen. Palautettava tuote on lähetettävä Merja Sirviö Art:ille viipymättä, 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Saatuamme palautuslähetyksen tarkistamme lähetyksen ja olemme yhteydessä jatkotoimenpiteistä asiakkaaseen ensisijaisesti sähköpostin välityksellä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.


Erimielisyydet

Meille jokainen asiakas on tärkeä, joten ratkaisemme ongelmatilanteet aina ensisijaisesti asiakkaan kanssa yhdessä keskustelemalla. Käytämme kaikissa tilanteissa avuksi kuluttajasuojalakia yhdistettynä hyvään asiakaspalveluumme. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

Lahjakortti